Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2007 09:43 - Сънят на черния цар
Автор: shro Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2125 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2007 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Спи черният цар. Спи дълбоко и сънува. Сънува новините, сънува всички наоколо, сънува и мен. Как съм му хрумнал нямам представа. Проблемът обаче, е че вече цяла седмица му зацикли сънят. Ставам сутрин, по едно и също време, по един и същи начин излизам от вкъщи в една и съща посока. Хващам един и същи автобус. На едно и също място един човек прави крачета с една футболна топка. На едно и също място се качват майки с деца. Бутат се докато влязат и накрая седят прави, докато децата им  са насядали по седалките. После пристигам на работа. На работа също всичко се повтаря всеки ден - същите хора, същите проблеми. Дори когато се прибирам към вкъщи с маршрутката, шофьорът слуша едно и също радио. После гледам някакъв филм и заспивам. На другия ден пак ставам по същото време, пак гледам човека с топката, майките с деца, работата, шофьора пак слуша същото радио.
А вкъщи черния цар си спи. Започнах да се чудя само при мен ли е зациклил така. Поразпитах малко и всеки ми разправя същото. На всички им било еднообразно ежедневието. Всеки си бил в някакъв цикъл, само времето тече. Но ако тях това не ги притеснява, мен ми е неудобно. Някак скучно и подтискащо е. Трябва някаква промяна да се получи. И така един ден докато пътувах за пореден път покрай човека с топката, докато стигна на спирката където се качват майките с деца вече бях решил, че ще го поразбудя, пък току виж се усетил и поразнообразил нещата. После в маршрутката, докато слушах същото радио, както всяка вечер, обмислях как да му дам шах. Прибрах се нетърпеливо вкъщи и преди дори да си пусна филма преместих белия офицер, така че да го заплаша. После се дръпнах и зачаках да видя дали ще се поразсъни.
Това, което се случи беше, че черната царица ме изгледа невярващо, премести една пешка, за да закрие царя и започна да съска насреща ми:
- Ти луд ли си бе? Да го събудиш ли искаш?
- Ами много еднообразно стана - започнах да се оправдавам тихо аз, обмисляйки дали да спася офицера.
- И какво си мислиш, че като го събудиш всичко ще се оправи? Ти не си наред! Ще ни затриеш всички. Нали не те сънува черно-бял? Какво си недоволен? Ако ти е толкова скучно, намери друг начин да се разнообразяваш!
- Може би си права - замислих се аз.
- Разбира се, че съм права. Хайде сега дръпни си офицера , че ще вземе да свърши бързо бързо играта.
Дръпнах си офицера обратно на мястото. Царицата успокояваше притеснените си пешки и от време на време ме сочеше. Гледах някакъв филм докато заспя. На сутринта станах, хванах си автобуса и пак минах покрай човека с топката, на същото място се качиха майките с деца, а след работа шофьора в маршрутката си слушаше същото радио, което слушат и другите шофьори на маршрутки по това време. Черния цар спеше дълбоко. Царицата ме изгледа подозрително и зашепна нещо на своя офицер. Направих се, че не я виждам, загледах един филм и заспах. Сънувах човека с топката, после майките с деца и радиото от маршрутката.


Тагове:   ЦАР,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Познато нещо, а щом теб те притес...
23.01.2007 11:50
Познато нещо, а щом теб те притеснява това еднообразие /то убива/ и си събрал смелост да направиш ход и да събудиш царя, защо не продължи? Това, което може да стане, може и да е забавно, не е задължително да е черно. Пък и все пак ще е нещо различно. Винаги с главата в стената! Успех!
цитирай
2. stalker - мечтание
24.01.2007 00:54
Мечтай,човече,мечтай...Открий онова прекрасно място между небето и земята,което е само твое и вдишвай мечтание...
цитирай
3. ani101 - на къде отиваш,
31.01.2007 13:42
изкачваш върха на планината или се въртиш в кръг?

Ако изкачваш върха , не остава време за скука.
Къде обаче е той? - това е въпроса.
Ако го няма - сътвори го :)
цитирай
4. podlopioner4e - :)
10.02.2007 00:20
Братле играй фигура за позиция, заслужава си;)
цитирай
5. анонимен - mnogo vagno
18.02.2007 02:50
izklu4itelno e vagen tozi tsar, mnogo vagno, 4e e mnogo vagen
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shro
Категория: Бизнес
Прочетен: 189947
Постинги: 42
Коментари: 199
Гласове: 811
Архив
Блогрол